Hur påverkas Zenita och våra leveranser av Covid-19 ?

Senast uppdaterad 2020-03-29

Zenita Security följer rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten i Sverige och bidrar på de sätt vi kan för att minska riskerna för individer, samhälle och påverkan på våra kunders affärer. 

Vårt Kundcenter och försäljningsavdelning är precis som tidigare tillgängliga via Telefon, Mail och via Teams. Våra service-, installations- och Jourtekniker jobbar som vanligt.

För att minimera risken för störningar så jobbar vissa delar av organisationen numera på distans dock utan att servicenivån sänks. Vi försöker även ställa om fysiska möten till digitala möten och telefon, i den mån det är möjligt. 

Vi har bra kapacitet när det gäller leveranser i dagsläget och har en väl fungerande leveranskedja utan indikationer på några betydande störningar. Om statusen förändras så kommer vi att meddela detta. 


Kontakta mig gärna om ni har några frågor eller funderingar i kring våra leveranser.


Med vänlig hälsning,

Lars Lundgren
VD
Zenita AB